Laatutakuu

Interflora takaa, että kukkien laatu on toimitettaessa hyvä, ja että kukat toimitetaan asiakkaan maksaman summan mukaisesti. Lue lisää Interfloran laatutakuusta ja tilaa kukat netistä.

Kukkatilaukset

Interflora takaa, että kukkien laatu on toimitettaessa hyvä, ja että kukat toimitetaan asiakkaan maksaman summan mukaisesti. HUOM! Hintojen vaihtelun vuoksi kukkien kappalemäärät sekakimpuissa saattavat hieman vaihdella. Vastaanottajalle toimitetaan ensisijaisesti tilattua kukkalajiketta. Ellei tämä ole mahdollista, toimitetaan vaihtoehdoksi ilmoitettua tai sitä mahdollisimman lähellä olevaa lajiketta. Istutusten ruukut ja korit saattavat vaihdella toimittavan liikkeen valikoiman mukaan. Jos ostamasi tuote ei ole saatavilla, on Interfloran toimisto Sinuun yhteydessä. Kukat toimitetaan toivottuna päivänä.

Toimitettujen kukkien laatuun liittyvä valitus on osoitettava Interfloran toimistoon (p. 0102176320 tai info@interflora.fi) tai kukat toimittaneeseen liikkeeseen viimeistään toimitusta seuraavan arkipäivän kuluessa.

Mikäli toimitetut kukat ovat huonolaatuisia, toimittava liike on velvollinen toimittamaan vastaanottajalle uudet kukat. Myös kukista maksetun hinnan ja toimitusmaksun hyvittäminen kokonaan tai osittain on mahdollista viimeistään toimitusta seuraavan työpäivän kuluessa esitettyjä huonosta laadusta kertovia todisteita vastaan (kukkien toimittaminen kukkakauppaan tai yksityiskohtaiset valokuvat niistä Interfloran toimistoon osoitteella info@interflora.fi).

Kukkien laatua koskeva reklamaatio käsitellään normaalisti yhden työpäivän kuluessa ja sesonkiaikoina (joulu, äitienpäivä, isänpäivä, ystävänpäivä, naistenpäivä, pääsiäinen, valmistujaispäivä) ja niitä välittömästi seuraavilla viikoilla kolmen työpäivän kuluessa.

Kukat toimitetaan toivottuna päivänä. Arkisin klo 14:00 mennessä tehdyt tilaukset voidaan toimittaa kotiosoitteeseen samana päivänä lähes kaikkialla Suomessa. Tähän poikkeuksena tietyt paikkakunnat, joihin on linja-autokuljetus ja toimitukset vain ma-pe.

Listan näistä paikkakunnista löydät toimitusehtojen lopusta. Lisäksi on muutamia paikkakuntia, joilla toimitus tulee olla tehtynä edellisenä päivänä.

Koska kukat ja kasvit ovat tuoretuotteita, ja kukkakimput ja -asetelmat tilauksen mukaan tehtyjä ja siten räätälöityjä tuotteita, ei niillä ole palautusoikeutta. Suklaat ja muut makeiset, joita voi tilata kukkalähetysten lisätuotteina, ovat elintarvikkeita, joilla ei myöskään ole palautusoikeutta.

Tilauksen peruminen on mahdollista viimeistään toimitusta edeltävänä työpäivänä klo 15 mennessä.

Tästä pääset tilaamaan.

Miksi Interflora?

Interflora on oiva valinta, kun haluat muistaa ystäviäsi, läheisiäsi tai tuttujasi kauniilla kukkalähetyksillä. Tämän takaa mm.

  • Suomen laajin verkosto (yli 300 kauppaa ympäri Suomea).
  • Nopeat ja varmat toimitukset Suomessa sekä maailmanlaajuisesti yli 140 maahan. Välitysketjuun kuuluu noin 56 000 kukkakauppa ympäri maailmaa.
  • Laatutakuu. Jos et ole tyytyväinen toimitettuihin kukkiin, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme tai toimittavaan kukkakauppaan.
  • Upea valikoima kukkatuotteita, jotka ovat sesonginmukaisia.
  • Korkeatasoiset sidontatyöt Suomen ammattitaitoisimpien floristien toteuttamina – ei valmistuotteita!
  • 90 vuoden kokemus kukka-alalta Suomessa takaa sen, että tuotteemme ja floristimme ovat kukka-alan ehdotonta huippua. Interflora aloitti toimintansa Suomessa vuonna 1927.
  • Kukat sopivat kaikkiin tilanteisiin, niin iloon, suruun kuin arkeenkin.
  • Interflora kunnioittaa asiakkaan yksityisyyttä. Tilaustietoja ja tervehdystekstejä ei luovuteta ulkopuolisille.

Lue lisää:

  • Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin täällä.
  • Täältä löydät asiakaspalvelumme yhteystiedot.
  • Tutustu tilaukseen ja toimitukseen täällä.