Yrityspalvelu

Interfloralta voitte tilata kukkatoimitukset erilaisiin yritystapahtumiin ja muistaa yrityksenne henkilökuntaa, yhteistyökumppaneita tai asiakkaita. Yritysasiakkaille tarjoamme myös laskutusmahdollisuuden.

Räätälöidyt ratkaisut

Interflora tarjoaa yritysasiakkailleen erilaisia räätälöityjä ratkaisuja, esimerkiksi:

  • kimput ja asetelmat voidaan varustaa yrityksen omalla kortilla
  • korttitekstit voidaan sopia etukäteen
  • maksuehdoista voidaan sopia yksilöllisesti

Lisätietoja teitä kiinnostavista ratkaisuista saatte asiakaspalvelun chatista, sähköpostitse info@interflora.fi tai soittamalla 0102176320.

Kukkatuotteisiimme pääsette tutustumaan täältä.

Yritysasiakkaaksi?

B2B-asiakkaaksi rekisteröitynyt yritys voi valita maksutavaksi laskun ja tarjoamme myös verkkolaskutusmahdollisuuden. Laskutuslisämme on 4 €.  
Voitte anoa pääsyä Interfloran yritysasiakkaaksi lähettämällä seuraavat tiedot sähköpostitse osoitteeseen info@interflora.fi

  • Yrityksen nimi
  • Yhteyshenkilö
  • Sähköpostiosoite
  • Laskutusosoite
  • Postinumero
  • Paikkakunta
  • Maa
  • Puhelinnumero
  • Suomalainen Y-tunnus
  • Verkkolaskuosoite

Lue lisää maksutavoistamme täältä.

Sähköpostitilaukset

Mikäli haluatte lähettää kerralla kukkia yli 10 hengelle eri osoitteisiin, voimme ottaa tilauksen vastaan myös sähköpostitse. Otamme sähköpostitilauksia vastaan vain yrityslaskutuksen kautta. Huomioittehan, että sähköpostitilaukset tulee tehdä viimeistään neljä arkipäivää ennen toimitusta. Ilmoitattehan samalla myös mahdolliset laskutusviitteet tilaukselle.

  • Interflora-Myynti Oy PL 3, 00441 Helsinki

    tel. 0102176320

    info@interflora.fi

Asiakaspalvelumme palvelee maanantaista perjantaihin klo 8.30-16.00. Emme valitettavasti vastaanota kukkatilauksia puhelimitse.

Vahva tunnistautuminen luottokortilla maksettaessa

Toisen maksupalveludirektiivin (PSD2) siirtymäaika on päättynyt tammikuussa 2021 ja vahvan tunnistamisen vaatimus koskee nyt kaikkea sähköisesti tapahtuvaa maksamista. Maksukortille painetut turvallisuustiedot eivät täytä asiakkaan vahvan tunnistautumisen kriteerejä, sillä ne ovat kopioitavissa. Suomessa tämä käytännössä tarkoittaa, että oston yhteydessä on tehtävä vahva tunnistautuminen, joka tapahtuu yleensä pankkitunnuksilla.  Tunnistautumisen tapa kuitenkin vaihtelee kortin myöntäneen pankin käytäntöjen mukaan. Tunnistautumisvälineellä voidaan tarkoittaa älypuhelinta, jossa on tunnistautumissovellus tai esimerkiksi pankin myöntämä tunnistautumislaite. Koska käytännöt vaihtelevat jonkin verran, epäselvissä tilanteissa kannattaa olla yhteydessä omaan pankkiinsa.

Mikäli maksat yrityksen luottokortilla ja maksupalvelu ohjaa sinut verkkopankkiin, tulee sinun tunnistautua tilin käyttäjälle myönnetyillä pankkitunnuksilla tai muulla pankin määrittelemällä tavalla. Tunnuksia voit tiedustella yrityksenne talousosastolta tai muulta yrityksenne kortin hankkijalta.

Direktiivin mukaan henkilön vahva sähköinen tunnistaminen on tehtävä kahden tekijän varmennuksella, mikä tarkoittaa, että kolmesta asetetusta ehdosta kahden on täytyttävä. Ehdot määrittävät miten tunnistaminen on tehtävä ja mitä sitä varten vaaditaan. Tunnistamisen ehdot edellyttävät, että tunnistaminen vaatii kahden varmennuksen kombinaation seuraavista:

  • jotain mitä tunnistettava henkilö tietää, kuten salasana tai turvakoodi
  • jonkin välineen mikä vain tunnistettavalla henkilöllä on hallussaan, esim. avainlukulistan korvaava sovellus
  • jotain mikä tunnistettava henkilö itse on, eli käytännössä sormenjälkitunnistus tai kasvojentunnistus.

Muistakaa, että voitte aina hakea Interfloran B2B-asiakkuutta. Tällöin pääsette kirjautumaan verkkokauppaan ja saatte maksuvaihtoehdoksi laskun. Tällöin vahvaa tunnistautumista ei tarvita. Laskutuslisämme on 4 euroa.

Lue lisää: